مرگی بی محابا
و آرام
به سوی آتشگاهی مذاب
و درد
پیوسته و پر التهاب
چه عبثی!
از مردن به مردن پناه بردن...
تنها تنهایی را شاید پس گرفتن
و این تنهایی
چقدر آرزوست...
گربه ی سیاه شوم نیست...ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:26